V veljavi omejitve na področju upravnih in drugih javnopravnih zadev

Z Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah, ki je pričel veljati dne 19.11.2021, so v veljavo stopili začasni ukrepi na področju upravnih zadev in drugih javnopravnih zadev, in sicer:

  • omejitev možnosti vlaganja (pisnih in ustnih) vlog pri organih, razen vlog, ki jih po področnih (materialnih) zakonih ni mogoče vložiti drugače kot pri organu (vložniki, ki bodo vloge vlagali pri organih, se morajo predhodno naročiti);
  • omogočitev vlaganja elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa;
  • izključitev javnosti iz ustne obravnave tudi zaradi razlogov varovanja zdravja udeležencev;
  • omejitev možnosti pregledovanja dokumentov v prostorih organa;
  • omogočitev opravljanja elektronske vročitve v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal;
  • omogočitev podaljšanja rokov za izdajo odločbe.

 

Navedeni začasni ukrepi bodo v veljavi naslednje tri mesece. V tem času prilagodite svoj način poslovanja z Občino Rogatec in vloge bodisi pošljite po elektronski ali navadni pošti oziroma način vlaganja vlog predhodno telefonsko dogovorite z javnimi uslužbenci. Vsi kontakti so dostopni na tej povezavi.